in Monnickendam

Goed eten voor een ouderwetse prijs!

1. Zaterdagavond met drie personen in de Koperen Vis gegeten. Het was erg druk, maar absoluut niet storend. Eigenlijk eerder gemoedelijk en gezellig. We moesten wel wat langer op onze gereserveerde tafel wachten. We konden aan de bar plaatsnemen, wat we overigens niet vervelend vonden. Het was ook nog eens een leuke plek. Zelf zou ik dan wel de wachtende gasten (ter compensatie voor een half uur wachten…) een drankje van het huis aanbieden, maar men is dat niet verplicht natuurlijk. Door de drukte werd het door ons bestelde broodplankje bijna vergeten, maar na een opmerking onzerzijds werd die omissie snel hersteld. En daarna alleen maar lof. Bediening was (op het ene kleine foutje na) heel attent en erg vriendelijk. Het eten was van hoogstaande kwaliteit en bijzonder smaakvol. Heerlijke wijnen erbij. De prijs/kwaliteitverhouding is meer dan uitstekend. Kortom een topavond, perfect eten, ook nog eens in een prachtige ambiance. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen, wij komen in ieder geval snel weer terug!

Vorige recensies van Dirk Kuiper

• We hebben onlangs met vijf personen - waaronder drie Franse gasten - de lunch gebruikt. Het was voor ons en met name de gasten een geweldige ervaring. Prachtig ingericht, bijzonder attente en vriendelijke bediening en heerlijk, fraai opgemaakt eten. Ook een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Kortom we hebben erg genoten en kunnen dit restaurant bij iedereen van harte aanbevelen. (Bij mooi weer is er ook nog een terras aan de kleine binnenhaven van Monnickendam).

• Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ongedwongen sfeer. Heerlijk buiten terras. Attente en uiterst vriendelijke bediening. Kortom: aan te raden!!