1. Het is alweer een dik jaar geleden dat ik mijn ervaring op eet.nu vwb Vlonders heb gedeeld. Ik ben voor mijn werk tegelmatig in Utrecht en hotel Mitland is centraal, mooie kamers en vooral een lekker bed, vandaar mijn keuze. Soms heb ik geen zin om extern te gaan eten en dan kom ik vanzelf in restaurant Vlonders (onderdeel van). Vandaag tournadous, lekker mals vlees, heerlijk. De bijgeleverde frietjes zijn gewoon vies en smaakloos, rechtstreeks uit de diepvries en van slechte kwaliteit. De groente, soort van wok groente, eetbaar maar veel te weinig aangezien je ongeveer een paar ons groente per dag zou moeten eten volgens het voedingscentrum, de majonaise uit een emmer, veel te zoet. Geen salade en de saladebar is inmiddels verwijdert! Huiswijn lekker. Dan de speciale koffie voor toe, pudding, stukje cake en een bolletje ijs met koffie, ik moet je eerlijk vertellen dat het wat tegen valt, citroen cq limoen ijs vind ik geen combinatie met koffie het geheel ziet er niet echt prikkelend uit, niet lang genoeg over nagedacht. Wellicht is het tijd geworden om een echte kok uit te nodigen en hem volledige vrijheid te geven, minder gericht om op korte termijn gekd te verdienen maar meer op kwaliteit. Het gevoel wat Vlonders oproept maken ze in mijn beleving niet waar.
    Overigens in de bediening, leuke beschaafde mensen, daar ligt het niet aan.

1. Geachte heer Donkers,

Bedankt voor uw beoordeling en uw feedback, hier gaan we zeker actie op ondernemen. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij gaan al uw suggesties intern oppakken en verbeteren waar mogelijk is. Excuses voor het ongemak, we hopen u bij een volgend verblijf de kwaliteit te bieden die u van ons mag verwachten. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer eens te dienst staan.

Met vriendelijke groet,
    Restaurant Vlonders