Op dit adres zit nu: De Vier Broers

1. Eten van een dusdanig slecht niveau dat we er niet voor betaald hebben. Uiensoep smaakte naar lauw nootmuskaatwater, met een stuk oud brood erin zonder kaas (!). Ongelofelijk dat iemand dat de keuken uit durft te laten gaan. De pompoensoep bevatte tomaten. De garnalen ware rauw. De 'ribeye' was geen ribeye. Er werd niet gevraagd bij het bestellen hoe de steak gebakken moest worden, dus toen hij geserveerd werd was hij rauw en moest ie terug. Ik had echt geen eten van sterrenniveau verwacht, maar men kent hier de basisprincipes van het koken niet. Zelfs de patat die bij het kindermenu zat was niet lekker. Andere gasten om ons heen waren ook niet te vreden. Ik hoop dat het slechte eten deze avond een uitzondering was. Uiteindelijk hebben we alleen voor de drank betaald, en beloofde men beterschap voor de volgende keer. Ik ben alleen bang dat dat even gaat duren. Echt jammer, want het restaurant bezit een mooie sfeer en bevind zich op een superlokatie.

2,6