in Amersfoort

O Sole Mio sinds 1974!

1. Ik heb nog nooit zo een slechte pizza gegeten. Ik was er met mijn moeder en zij was ook meer als teleurgesteld. De Pizzabodem was veel te zacht en heb dan de andere helft laten liggen want lekker was ze ook absoluut niet. Paprika zaten er als spirelli in flinteedunne sliertjes op, geen tomatensaus, spaanse pepers niet te bekennen en de kaas was ook meer als spaarzam over de pizza verdeelt. Prijs kwaliteit verhouding erg slecht. Nooit meer.

1. Beste,
    Spijtig dat u een slechte ervaring hebt gehad. Dit is niet waar wij voor staan. Helaas gebeurt het dat dit voorkomt. Iedereen heeft wel eens een mindere dag of een minder moment.
    Hebt u het aangegeven bij het bedienend personeel? Wij zullen altijd ons best doen om zo snel mogelijk dit op te lossen. Een nieuwe pizza of een ander gerecht is voor ons geen probleem. Graag vernemen wij dit in het restaurant en liever niet als een recensie. Nu kunnen wij er helaas niks meer aan doen.