1. Net terug van ons eerste bezoek aan deze zaak. Na de eerste hap van de eerste ronde werd mijn vriendin intens misselijk, waardoor we snel naar buiten moesten. Ik heb geprobeerd uit te leggen wat er aan de hand was, maar ik kreeg alsnog een rekening van 42 euro voor m'n kiezen.

Het voedsel zal vast oké zijn, dat heb ik helaas niet kunnen beoordelen, maar de score voor mededogen en sympathie komt niet verder dan 1 stip. Die 2e is voor het eerste rondje dat ik heb mogen proeven. Ik kom er in ieder geval niet meer, ik gun ze mijn klandizie niet meer.

1,9

1. Beste lezers, wij hebben het bovenstaande inmiddels opgelost. Jacco en zijn vriendin konden afgelopen zondag tegen een gereduceerde prijs hun diner voortzetten. Maar wat wij het belangrijkste vinden, is dat zijn vriendin weer beter is! Verder zijn wij dankbaar voor zijn recensie, daar kunnen wij altijd wat van leren. Mvg. Zeo (Sushi Miru)