1. Na een lange dag op de efteling wilden we Chinees eten in Kaatsheuvel. En zo kwamen we vlakbij dus bij dit restaurant terecht. Gevaarlijk parkeren in het donker op hun eigen terrein. Dat kwam omdat er betonnen paaltjes erg onoverzichtelijk dicht bij elkaar staan en waar je tussendoor moet rijden om op de parkeerplaats te komen. Oppassen dus. De zaak zelf ziet er netjes maar ook saai uit. Ook jammer van de schreeuwerige popmuziek. Het meisje van de bediening was aardig en attent. Op de kaart zelf was, voor Chinese begrippen, relatief weinig keus. Het ontbrak met name aan combinatiegerechten en aanbiedingen. En dat maakt deze Chinees relatief wat duurder als anderen. Maar dat komt ook puur omdat je dit nou eenmaal bij Chinese restaurants gewend bent en dit dus ook verwacht. Bij andere restaurants verwacht je het niet. Maar goed ik vond toch een interessante combi op de kaart. Die heet hier "Nasi van het huis". Nasi, Babi Pangang, Saté, Fu yong hai en Kuloyuk. Lekker standaard en precies wat ik er van verwacht. Geen overdreven grote portie maar wel voldoende. Vooral de babi pangang was erg lekker en knapperig. Daarbij hadden we een won ton soep (ook lekker) en vier stukjes gebakken banaan. Al met al prima gegeten en een goede plek voor deze gelegenheid maar ook geen restaurant om bewust nog eens naar terug te gaan.

6,5