1. Op eerste gezicht een aardig restaurant met vriendelijke bediening. Mijn zoon bestelde een spaghetti bolognese, zijn favoriete maaltijd. Wat hij kreeg was een bord met rode smurrie, vergeven van de soepgroenten en hier en daar een flintertje gehakt. Mijn zoon gaf aan dat hij het niet lekker vond en na een hap genomen te hebben bleek inderdaad dat het geheel ook nog zeer smakeloos was. Dit meteen doorgegeven aan de bediening. Die loste dit zeer netjes op, maar niet heus, "wat wilt u er dan mee?". Het eten werd terug gegeven en de rekening werd even later ook gepresenteerd. Daar ik dit absoluut niet pikte werd de "baas" erbij gehaald en die kwam op hoge poten de keuken uitgestoven. Zijn wist wel hoe spaghetti bolognese gemaakt moest worden. Haar even uitgelegd wat er in spaghetti bolognese hoort. De spaghetti werd door mij niet betaald en vervolgens liet de "baas" zich van haar goede kant zien: iemand met gebrek aan smaak en service.