1. Ik hou erg van Grieks eten en ook in de negatieve reviews herken ik wel iets. De tip voor ieder Grieks restaurant is de volgende: Bestel vlees/grill. Iets anders kunnen ze gewoon minder goed. Geldt voor iedere Griek waar ik ooit geweest ben.

Ik vind bij Thalassa het vlees verreweg het beste van de alle Grieken die ik heb geprobeerd. Wat betreft de service gaat het wel goed over het algemeen, ze komen regelmatig aan je tafel vragen of alles goed is. Die eigenaar die je begroet bij de deur is ook het meest fanatiek/gebrand dat je een leuke tijd hebt. De rest doet gewoon haar/zijn werk.

De prijs is hetzelfde als bij iedere andere Griek zo'n beetje. Ter indicatie; wij eten met z'n 2-en voor 45 euro. Ieder een paar drankjes en geen voorgerecht. (Ik ben niet van het avondvullend eten).

De sfeer is ok. Net genoeg privacy maar superver staan de tafels ook weer niet uit mekaar.

Het belangrijkste vind ik dat je lekker eet. (los van het gezelschap natuurlijk :) En dat zit hier wel goed. Het is de prijs waard en je krijgt meer dan genoeg.