Op dit adres zit nu: Bonte Veren

1. Het verbaast ons eerlijk gezegd om de wat negatieve recensies te lezen omdat wij ons als trouwe gasten hier helemaal niet in kunnen vinden. Wat je vaak ziet is dat wanneer mensen een goede ervaring in een restaurant hebben dit kenbaar maken aan de eigenaar/het personeel maar als iets niet geheel naar wens is ze dit niet aan de mensen in kwestie maar aan anderen vertellen. En dat is erg jammer omdat je ze hiermee de kans ontneemt om het goed te maken. Zo heb ik bijvoorbeeld maar 1 keer in de lange tijd dat wij hier al komen, eens een koffie verkeerd gehad die wat bitter smaakte...Wat kan betekenen dat de bonen ietwat verbrand zijn. Dat kan gebeuren en dat is totaal niet erg...Als mij iets niet naar wens is geeft ik dit meteen aan. Dus heb ik het verteld aan de bediening waarop ik een welgemeend excuus en direct een nieuwe heerlijke koffie verkeerd kreeg die overigens erg leuk wordt gepresenteerd naar mijn idee. Je krijgt namelijk de koffie in het kopje met daarnaast warme melk in een apart kannetje en dan krijg je er ook nog een koekje en glaasje met een lekker smaakje bij! En zeg nou eens eerlijk...waar krijg je dat nou nog?! In ieder geval werd het meteen en vooral goed opgelost. Voor de rest hebben ze gewoon lekkere pannenkoeken, lekkere koffie, er hangt een fijne sfeer en er is een leuke en vlotte bediening. Ons hondje krijgt trouwens ook altijd zonder te vragen meteen een bakje met water. Wij raden mensen dit restaurant zeker weten aan!

Dus mensen...als iets je bevalt vertel het hen en als je iets niet bevalt vertel het hen ook! ;-)