1. Gisteren wezen eten met de collega's we waren un totaal met 16man. Nou we zaten aan de tafel kwam er een vrouw die daar ging bedienen. Niet eens klantvriendelijk niet eens welkom geheten en als eerst wat ze vroeg was wat willen jullie drinken? Nou doe mij maar gwn een schotel we hadden zo erg honger de ene kwam vanuit werk de andere vanuit school eindstand daar kwamen onze schotels. Het zag er mooi uit maar het eten was zo koud zo vies witte rijst smaakte naar plastic patat was koud. Ik moest elke x zelf de bedieners roepen wat ik erg iritant vond we zijn met zo veel personen niet eens aan tafel gekomen om te vragen of het eten lekker was wat vinden jullie van ons service helemaal niks. Bij het afrekenen moesten we €450 betalen ik vraag aan die cassiere van jullie hebben die extra 2 schotels niet erbij geteld he? Nou hij was echt de biel hie hij ging reageren kon echt niet. Cadir de eerste en de laatste keer!!! Wat een rot zaak zeg.