1. Vrijdagavond kwamen we met 10 personen eten bij Hoi Tin.
    Hier volgen een aantal punten:
    1. Wij werden verwelkomt met een chagrijnig gezicht;
    2. Elke keer als personeel langs onze tafel liepen, werd er gezucht en werd er chagrijnig naar ons gekeken. (We waren een groep Nederlanders);
    3. Toen ik vroeg of ik wat mocht vragen aan iemand van het personeel, zei hij nee. Ik snap dat hij misschien grappig probeerde te zijn, maar dat was hij niet;
    4. Toen ik aan dezelfde man vroeg of ik mocht afrekenen, zei hij opnieuw nee. Ik begon mij al te ergeren aan deze man, maar liet het gaan;
    5. Ik snap dat het vervelend is als mensen per persoon een bedrag willen betalen, maar studenten hebben het niet zo breed. Ik vroeg het netjes aan deze man, en ik kreeg een boze reactie terug: “ nee dat doen wij niet, het kost ons geld voor elke betaling!!”
    Ik weet niet of dit waar is, maar hij had het anders kunnen zeggen, dit was totaal niet gastvriendelijk;
    6. Als laatst durft deze man nog te vragen wat het bedrag mag worden, terwijl de bon voor hem ligt. Brutaal en belachelijk dat deze man nog verwacht fooi te krijgen na de slechte service die hij heeft verleend;
    7. Het eten was oke en de inrichting ook. De service die verleent is door deze man is alleen heel slecht. Jammer dat wij nu een slechte herinnering hebben aan deze restaurant.

Ik haalde hier altijd cha siu broodjes etc, maar na deze service kom ik niet terug. Maar aan de service te zien willen zij ons vast ook niet terug zien.

3,1