Op dit adres zit nu: Squid Pizza

1. Even lekker frietje kopen bij loket 13.

Ijsje en frietje besteld. We kregen direct het ijsje. Na een tijdje wachten, vroegen we waar de friet bleef omdat het ijsje nagenoeg gesmolten was. We kregen een grote mond, niet normaal, van het meisje achter het loket. Gooi het ijsje maar weg. Soft-ijs kost niks. Klanten die op het bankje zaten vonden ook het weggooien onbegrijpelijk. Wij zijn niet zo van de weggooi, dus nog gewacht.

Friet gekregen toen het nieuwe ijsje....vele malen kleiner als het eerste. Er kwam een bekende van een winkel uit de buurt een bestelling afhalen en deze vroeg aan het meisje: weer zeurende klanten... Ja, zei het meisje en vertelde van het ijsje van ons. Ook zij sprak op dezelfde asociale toon. Er werd door de andere klanten gezegd dat het de laatste keer was dat ze daar geld zouden besteden. Toen zei de meer dan asociale 'buurklant' wil je een stoot op je bek? Zeer aggresief gedrag. Iedereen stond perplex . Dit is bij dit personeel en bekenden hiervan schijnbaar normaal . Nooit geen friet meer van loket 13.