Op dit adres zit nu: Terra Nova

1. Da Mauro biedt Italiaans eten in een erg sfeervolle omgeving. De bediening was erg attent en heel vriendelijk. Helaas viel het eten tegen. Bij de karaf rode huiswijn die we bestelden kregen we vooraf een mandje brood met kruiden boter (helaas geen tapenade). Als vooraf hadden we "Crostini misti": warm geroosterd brood met knoflook, olijfolie en diverse antipasta. Niet zo'n goed keus bleek: het brood was wat taai en de smaak van de diverse antipasta's vervlakt door het roosteren, de olie en knoflook. Een stukje brood leek te zijn belegd met een soort kroketvulling (de bediening kon het ook niet thuisbrengen). Een "Tagliatelle al ragu bolognese" (hoofdgerecht) was saai en het gebruikte gehakt was of niet vers of van een dubieuze kwaliteit. Rook niet lekker en ver van wat een echt Italiaanse Bolognese saus kan zijn. Relatief beter was de "Tortelli alle verdurine", met groente gevulde tortellinis. Schotel zag er mooi uit, helaas wat erg veel zout gebruikt om het “op smaak” te brengen. Als toetje bestelden we een Tiramisu en 2 espresso’s. De espresso’s waren zurig van smaak, waarschijnlijk gevolg van goedkope kwaliteit koffiebonen, de temperatuur was wel in orde maar een espresso hoort veel beter te smaken. Na de koffie arriveerde de Tiramisu, zeker te weten uit de supermarkt. Voor ons was dit een erg teleurstellende ervaring en we begrijpen niet goed waarom dit restaurant zo druk wordt bezocht.

4,5