Op dit adres zit nu: Grandcafé De 10

1. Ik vind het eten bij Da Noi hééél erg lekker! Mijn lievelingseten is pasta! En gelukkig vinden papa en mama het eten ook hééél erg lekker, zodat we lekker vaak gaan!

Het restaurant is een beetje klein en heel knus en lekker warm! De meisjes die al het eten brengen maken altijd grapjes en van de Italiaanse meneren in de keuken leer ik Italiaanse woordjes!

Ciao tot de volgende keer!

Vorige recensies van Noam

• Wat een gezellig en knus restaurantje is dit! Een levendige drukte die precies het Italie weergeeft zoals ik ken van mijn reisjes naar Italië! Vorige week hebben mijn partner en ik er met vrienden gegeten en wij zijn zo enthousiast over deze zaak dat ik er zelfs even voor in de pen klim. Ons voorgerecht bestond uit allerlei kleine voorgerechten, (antipasti!) deze waren gevarieerd en zeer goed van smaak. Het gaf ons een mooie kans om meerdere gerechten te proeven, zonder dat je uit de gevarieerde menukaart een keuze hoefde te maken.

Hetzelfde voor de tussengerechten, allemaal verschillende pasta’s in leuke schaaltjes. Vers bereid, huisgemaakt! En dit kun je ook goed waarnemen, omdat zij met een open keuken werken (zo kun je de vriendelijke Italianen ook nog om kooktips vragen)!

Bij de hoofdgerechtjes zat ik al aardig vol, dus daar heb ik nog maar een klein beetje van gegeten. Mijn vriendin was eveneens erg enthousiast en vond dat ik 'deze' en 'ook deze' écht even moest proberen 'al is het maar een hapje, zo lekker!' De mannen waren ook over het hoofdgerecht erg tevreden, dus alles is toch nog opgegaan!

Het nagerecht was wederom een palet van diverse huisbereide heerlijkheden. Wat ik me herinner is de verse tiramisu en het chocotaartje met vloeibare warme chocolade. De naam van het andere taartpuddinkje weet ik niet meer, die was ook lekker! Al zijn die eerste twee mijn favoriet!

Dit alles werd afgesloten met een goede espresso en we kregen van de zeer vriendelijke bediening nog een heerlijk fris, maar sterk citroendrankje aangeboden.

In dit Maldense uitgaansstraatje komen we zeker snel weer terug, want ik heb ook gezien dat ze annex ook een heel gezellige bargelegenheid hebben! Molto grazie!