in Alphen aan den Rijn

Gezellig, Knus en vooral genieten op zijn Zuid Amerikaans!

1. Het tentje is leuk aangekleed alleen heb je weinig vrije ruimte aan tafel. De serveersters hebben last van een taalbarrière waardoor bestellingen verkeerd werden opgenomen. Het aanbod drinken is beperkt, ze hebben bijvoorbeeld maar 1 soort bier. Bij uitgeven van het eten werd gebruijk gemaakt van de namen in plaats van de bijbehorende nummers waardoor het in eerste instantie lang duurde om erachter te komen van wie het eten was. Het vlees was goed gekruid maar was veel te rauw (bloed liep eruit rauw) en de porties klopte totaal niet (250gr was groter dan de 350gr). Na wat regelen werd mijn vlees verder doorbakken en kreeg mijn broer een extra stuk vlees, maar door het langere wachten was de warme saus al koud geworden..

Verder lopen reserveringen niet goed waardoor mensen die gereserveerd hadden geen tafel tot hun beschikking kregen en zelfs staand moesten wachten tot er een tafel vrij kwam.

Al met al een leuk aangekleed tentje maar de organisatie is uitermate slecht!