1. M.v.d.Burg

We hadden via eet.nu gereserveerd bij t Vosje.

Deze onvriendelijke eigenaar wist van niets. Wij lieten de reservering zien maar wij moesten niet zeuren en toch maar een tafeltje zoeken anders duurde t nog langer voordat wij te eten kregen. Ik heb er al meer weggestuurd nou ja zeg, bij zo'n stresskip gaan wij niet eten.

Echt heel slecht we zijn weggegaan hij zei geen eens gedag en door gereden naar een andere zaak.

1. Goedemiddag mevr. v.d. Berg,

Heel vervelend dat het donderdag zo is gelopen. Iedereen kwam bijna tegelijk binnen.
    We zijn met z'n tweeën aan het werk en kunnen dus niet ieder moment op de mail kijken wie gereserveerd heeft.
    Toen u binnen kwam was ik net bezig om een tafel van 6 pers. van het eten te voorzien, dat moest ik afwerken.
    Ik zei nog, u mag wel een plekje zoeken, dan kom ik zo bij u, maar toen ik terug kwam was u al vertrokken.
    Jammer dat het zo is gelopen, maar we hopen dat u een volgende keer weer bij ons binnen komt.

Graag tot ziens Fam. Vos.