1. Wilma van Vliet

Vrijdag 19 oktober onverwachts eten. Was erg rustig, wij waren het 2e en laatste tafeltje die avond. Eerst koffie besteld, koffiemelk was helemaal dik, kwam er niet uit, serveerster gaf aan dat het niet zo lang er in zat., kregen een nieuwe. Aangegeven dat ik als voorgerecht de drie soepjes wilde maar niet van vis hou, dus geen vissoep (er stond niet bij welke soepen dit waren). Krijgen we als amuse een zalmmousse. Gezegd dat ik niet van vis hou. Serveerster wilde wel vragen of de keuken wat anders wil maken. Gezegd dat mijn vriend het wel op zou eten. Komt de soep, eentje daarvan is een aardappelsoep. Ik heb daar garnalen in gevonden. Aangegeven dat daar garnalen in zitten. Oh zegt de serveerster, dat wist ik niet. Excuses maar niets nieuws. Ossenhaas besteld, dat proefde leverig/wildachtig of niet helemaal goed, ook dit hebben we aangegeven. .
    Wilde na de kaart te hebben gezien geen nagerecht. Bestelde koffie, gaf ze aan, zal ik maar wat bonbons bij doen? Gezegd, een bonbon is altijd wel lekker (ik dacht dat krijgen we als tegemoetkoming) maar stond gewoon op de rekening.2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten wat kleine porties waren, geen frietjes of salade erbij, water, koffies en wat fris voor meer dan 100 euro, dat is het zeker niet waard.

2,6