in Apeldoorn

Proef het echte Griekenland!

1. de zaalties

Prijzen vonden wij erg hoog. 4,50 euro voor een glas wijn! Het eten was best goed, alhoewel de suzuki erg compact was. Had wel sappiger gemogen. Verder voelden wij ons een beetje bedrogen. Bij het gerecht krijg je standaard tzatziki per persoon erbij. Omdat wij hier erg van houden, bestellen wij altijd een extra portie bij het hoofdgerecht. Zo nu ook. Wat schetst onze verbazing dat we alsnog maar 3 bolletjes kregen met z'n drieën. Waar was de tzatziki standaard bij het hoofdgerecht gebleven?? Uitleg serveerster: die hebben ze bij de extra portie gedaan!! Nou, je kunt ons een hoop wijs maken, maar dat toch echt niet!! En al helemaal niet als je aan de andere tafels voor 2 personen dezelfde hoeveelheid voorbij ziet komen! Ze willen naar ons gevoel alleen maar dat je tegen betaling bij bestelt. Bij andere Griekse restaurants gaat het er een stuk minder kneuterig aan toe en we hebben echt al héél wat Griekse restaurants gehad dus genoeg vergelijking. We zijn daarom ook zonder nagerecht of koffie weggegaan. Als het goed is, gun ik het ze. Nu dus niet.