1. We gingen er gisteren voor het eerst heen. Het is beetje lastig te vinden. Het zit op de hoek bij de markt in de Dorpsstraat. Het ziet er van buiten uit alsof het gesloten is, maar dat is het niet!

Wat ons opviel was dat het vrij rustig was, maar niet ongezellig. Het is erg mooi en sfeervol ingericht.

We werden erg vriendelijk ontvangen en naar een tafel geleid. De bediening kon ons prima uitleggen hoeveel tapas we het beste konden nemen en het klopte ook.

Het eten smaakte gewoon goed. We gaan regelmatig uiteten, maar niet eerder naar een tapas bar geweest. Het is daarom lastig om een vergelijking te maken. We vonden het in ieder geval lekker. Het is ook leuk dat je een erg brede keuze aan aanbod hebt. Vooral leuk dat je een boel vegetarische gerechten hebt.

De prijs is echt goed te doen. Vooral als je je voorstelt dat het bereiden van elk gerecht tijd kost. We waren nog geen 50 euro kwijt met zijn tweeën. Voor een gerecht met zes tapas en meerdere dranken is dat niet veel.