1. Hendrik & Co

Met 4 pensionado's heerlijk gegeten. Alle groenten met zorg en vers klaargemaakt, vlees en vis mals en goed bereid. Punt van aandacht was alleen het stuk tonijn: aan beide zijden even dichtschroeien is genoeg, anders wordt het een droge hap. En de tafelgenoten waren het erover eens dat voor de kaasplak over de tosti's wat beter kan worden verzonnen (laten we helemaal aan de chef over :-). Maar over de hele lijn prima.
    De service was verrassend goed: het team hield alles goed in de gaten en je hoefde maar even op te kijken of er kwam iemand langs. En bij het opnemen van de bestellingen aub geen nummers, top. Hoewel het restaurant helemaal vol zat hebben we nooit lang op ons eten hoeven te wachten: geen idee hoe ze dat in de keuken klaarspelen, met een afhaal erbij.
    De sfeer is ongedwongen maar correct. Je zit aardig dicht op elkaar maar er was zo te horen aandacht besteed aan geluiddemping, zodat je een normaal gesprek met elkaar kunt voeren.
    We komen zeker terug.