in Veenoord

Railroad Steakhouse - Lekker, Gezellig & Betaalbaar!

1. Het restaurant is kleiner dan we dachten, maar wel knus. De kaart is prima met ruime keuze. De porties zijn ruim en ook prima. Diverse mensen gingen weg met een doggy bag. Qua bijgerechten is het veel sla, maar deze sla is wel lekker. Al met al prima. De enige opmerking die ik heb is de onervarenheid van de meeste personeelsleden. We moesten lang wachten en er was ook niet echt veel aandacht voor gasten. Er kwam ook elke keer een andere. Dit is echt een verbeterpunt wat ik mee wil geven.
    We komen echter zeker een keer terug en zullen ook zeker klanten doorverwijzen.

1. Hartelijk bedankt voor uw recensie. We proberen als team natuurlijk goed voor u te zorgen, dit doen we samen en het kan zijn dat er af en toe een andere collega bij u aan tafel komt. Natuurlijk mag dit niet onprofessioneel overkomen en we zullen hier aan werken. Jammer dat u het wachten op uw gerechten als “lang” heeft ervaren. De bereidingstijd is natuurlijk afhankelijk van de drukte in ons restaurant en we proberen dit optimaal te laten verlopen voor u als gast. Onze welgemeende excuses als dit niet is gelukt! Ondanks de minpuntjes die u ervaren heeft hopen we u nog eens terug te zien. Tot dan!