1. Hajo Dekhuijzen

Totaal niet wat ik in eerdere recensies las. Eten was echt niet OK: slechte kwaliteit lamsvlees. Sauzen matig tot slecht. Rijst en Naam OK. Geen groente gerechtje er bij, moet je dus apart bestellen.

Smaak was echt minder dan gemiddelde thuis-kok of kant en klaar mix van supermarkt. Wij eten regelmatig bij een ander Indiaas restaurant, maar dat is onvergelijkbaar beter dan dit buurt eethuisje. Wij hadden het idee dat het eten hier zonder veel liefde bereid is.
    Zelfs voor een eenvoudig buurt eethuisje, mag je nog wel een beetje goed vlees gebruiken en niet vlees dat vol zeentjes en nare stukjes zit. En met mooie Indiaanse smaken werken. Want de flauwe sausen en 'erg pittig' die dat totaal niet was, nee.

Dikke onvoldoende, al ligt dit aardig op onze fietsroute, hier gaan wij niet meer heen.