Op dit adres zit nu: La Canasta

1. Ik had een voucher bemachtigd om voor half geld daar te eten, echter dat was het zelfs niet waard!

Ronduit een grote teleurstelling als je denkt gezellig en lekker te kunnen gaan tafelen.

Ze propten ons twee aanvankelijk aan een klein tafeltje terwijl die toko geheel leeg was en met "toestemming van de eigenaar" mochten we aan een grotere tafel zitten. Dan kregen we het vier gangenmenu:

Eerste ronde: brood met kruidenboter en pesto, was goed te doen.

Tweede gang: een klein glas met een soepje, gefrituurd zeewier en nog iets. Soepje smaakte niet zo.

Verkeerd inderdaad. De rest was niet zo, maar dat is persoonlijke smaak en kan daar niet over oordelen, maar was duidelijk niet aan mij besteed.

Derde gang...het hoofdmenu: per persoon: broodje met ham, 4 taaie gefrituurde inktvisringen, stokje met 3 stukjes kippenvlees (dachten we), echter die waren smaakloos. En komen duidelijk uit een fabriek, stokje met 3 kleine gamba's die niet schoon waren gemaakt. (darmen er nog in) en tot slot een beetje sla ter decoratie, zonder dressing.

Gelukkig, de laatste gang: Het toetje was in ons geval een chocoladetaartje, eindelijk iets eetbaars want daar kan je niet veel aan verknallen.

Resultaat: Wij komen hier nooit meer. Heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt!

2,2