1. Mick vd Veen

Indrapura laat vanavond een “onvergefelijke” indruk achter. Het idee van kleine hapjes spreekt tegenwoordig aan, dus gaat dit restaurant op die toer, maakt reclame via socialdeal met overigens foute “originele” prijzen, maar kan vervolgens de aanloop van een stuk of 12 tafels niet aan. Aangezien je telkens per ronde 3 kleine hapjes mag bestellen en de wachttijden oplopen van 21 tot 59 (!!) minuten tussen de rondes, loopt de irritatie bij iedereen snel op. Na 2,5 uur “tafelen”, waarbij we nauwelijks gegeten maar vooral maar wat gedronken hebben om de wachttijd te doden, besluiten we weg te lopen, net op het moment dat er hapjes voor onze tafel verschijnen. Uit beleefdheid blijven we maar zitten, maar het is een schandalige vertoning waar het bediend personeel niks aan kan doen. Machteloos kijken ze rond hoe alles in de soep loopt! De manager, die gewoon in de keuken staat, verschuilt zich en zegt dat ie slechts de kok is...Compensatie? Vergeet het maar! Dit concept werkt niet! Ogenblikkelijk mee stoppen en een andere weg inslaan. Wat kooklessen in écht Indonesisch koken zouden in combinatie met het aanbieden van 3 soorten rijsttafels de boel wellicht vlot trekken. Dit concept echter nooit weer!!! We hadden een zeer nare avond.

1,5