1. Hans & Marianne

Regelmatig gaan wij winkelen in Zevenaar en bezoeken wij deze cafetaria om wat te eten. Het eten is altijd goed maar de rest is erg slecht. Het duurt veel te lang voordat iemand komt vragen wat we willen drinken/eten. Altijd zien we klanten daardoor weg lopen. Duurt te lang. De serveerster die uiteindelijk de bestelling op komt nemen begrijpt vaak niet de wensen van de klant. Na lang wachten komt eindelijk het bestelde drankje, meestal moet ik daarvoor naar binnen om te vragen of de drank nog komt. Zo ook met het eten. Duurt veel te lang en hiervoor moet je ook achterna gaan om te vragen of je nog eten krijgt. Ongevraagd krijg je wel of geen mayonaise of de verkeerde saus. De serveersters zijn hele jonge meisjes die totaal serieus zijn en absoluut geen ervaring hebben. Het eten opzich is prima. Altijd goed van smaak en op temperatuur. Daar valt door ons niet over te klagen.
    Advies voor de eigenaar: Neem wat oudere mensen in dienst die klanten met respect behandelen en sneller zijn met het leveren van drank en gerechten. Dit kost je anders echt veel klanten.