1. Tja...altijd goed meteen, maar vanavond met een grotere groep (10 personen) was zeer teleurstellend. Na 1 uur en 45 minuten wachten maak je een opmerking dat het hoofdgerecht wel lang duurt, reactie "dat is heel normaal hoor"...zucht. Daarna komt een ober die blijkbaar dacht dat hij eten serveert in het leger. Met bulderende stem "Rib eye van wie is dat!! Nou wie? Hallo, een ribeye". Uiteindelijk zei een tafelgenoot "ooh is dat de dagschotel, ja die is van mij", reactie "dat zeg ik toch!!!". Een tafelgenoot slaakt een zucht, ober erg agressief "wat is dat!, was dat voor mij?!". Daarna komt mijn vleesspies, mijn reactie "ooh dat ziet er goed uit zeg", reactie van de ober "ja, u mag er ook zijn!". Ongelooflijke reactie. Deze ober commandeerde richting de tafel in plaats van dat hij de gastheer was. Die heeft nog veel te leren of hij moet een carriereswitch overwegen richting drilsergeant in het leger, zou hij uitstekend passen. En het geserveerde vlees was lauw, ook jammer. En inderdaad apart afrekenen mag niet van de baas. Tja wil je omzet, of wil je die niet. Jammer, een slechte beurt voor Andre Dokter deze keer.