1. s snijders

Jaren geleden bij de vorige eigenaar een fijne dag met heel goed eten ter gelegenheid van de bruiloft van mijn broer.nu van de zomer nogmaals terug, wij komen helemaal van limburg, 250 km, en zijn zeer teleur gesteld. De bediening was vriendelijk, het menu was redelijk maar erg weinig. Zelf ben ik een kleine eter maar de andere drie hadden er niet voldoende aan. Aansluitend zijn we aan de overkant een glaasje gaan drinken met een borrelgarnituur, opdat moment hadden we spijt dat we daar niet gerserveert hadden.

1. Geachte heer Snijders

Dank voor uw recensie en spijtig om te horen dat het niet naar uw wens is geweest.
    Aanvullen van garnituur is geen enkel probleem maar misschien hebben wij verzaakt daar attent genoeg op te zijn.
    Heeft u de klacht ook direct gemeld bij ons?
    Vervelend voor ons is dat de recensie gaat over ‘afgelopen zomer’, wij kunnen er nu niet aquraat op reageren.
    Een recensie is altijd goed om te krijgen, goed of slecht, wij zullen deze zeker meenemen in de ontwikkeling van ons menu in 2019.
    Misschien tot een volgende keer waar wij ons moeten bewijzen en anders dank voor uw bezoek aan Blokzijl!
    Nogmaals dank voor uw bericht!!

Met vriendelijke groeten

Alko en Annemarie