1. Twee weken geleden tussen de middag geluncht. Ik heb een uitsmijter genomen met Zeeuws spek voor euro 8,95. Die werd na enige tijd geserveerd. Onder de uitsmijter kwamen de 2 boterhammen te voorschijn. Als je je bord heen en weer bewoog dan ging de dril van links naar rechts. De uitsmijter was nagenoeg perfect rond, kwam uit een carrousel. Ik vroeg aan de serveerster, is dit normaal een onafgebakken uitsmijter die nog half rauw is. Ik snap werkelijk niet hoe dit een keuken kan verlaten, is er geen enkele controle? Zo moeilijk is een uitsmijter bakken toch niet. Wat wilt u dat ik doe? Ik was geïrriteerd dat men doodleuk zoiets aan klanten voorschotelt. Graag een goede uitsmijter. Ze ging terug en kwam enige tijd later terug met de uitsmijter. Deze had men waarschijnlijk onder een warmtelamp verder door laten "garen". Alles was verdroogd. Ook de rauwkost ernaast was warm geworden. Ik liet wederom mijn ongenoegen blijken. Een andere serveerster vroeg of ik iets anders wilde. Laat maar, wellicht kan men andere dingen ook niet klaarmaken.
    Het wordt hoog tijd dat er bij v/d Valk eens aandacht wordt besteed aan hoe men een goede uitsmijter bakt en het lijkt mij goed om die carrousels weg te halen en met pannen of platen te werken en dat men serieus de gerechten controleert die de keuken verlaten.

2,3

1. Beste Frank, Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Wanneer het fout loopt, dan zetten wij de fout ook graag recht. Aarzel dus zeker niet rechtstreeks contact met me op te nemen en uw gegevens door te mailen om dit voorval recht te zetten. Wij zouden het heel erg jammer vinden, indien wij u niet meer mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Eefje van Loon guestrelations@eindhoven.valk.com