1. Bij binnenkomst aardig ontvangen, hoge verwachtingen. Alles mooi opgedekt.

Bij het eerste drankje was de wijn doodgeslagen zonder bubbels, moscato d’asti besteld, volgens de bon later een cava bianco gekregen. Lekker brood met aioli gekregen.

Na een half uur wachten terwijl er 10 gasten zaten, kwamen de voorgerechten. Hier was niks op aan te merken. Bij het uithalen wordt het lege boterbordje tot 4 keer toe niet meegenomen (uitruimen, drankjes, indekken en inzetten van het hoofdgerecht).

Na nog een half uur wachten kwamen de hoofdgerechten. De zalm en de Ierse steak waren oke. De frieten waren dubbel gebakken. De ribeye was koud, de limburgse aspergers zijn wit en niet zoals deze groene (frans?). De aardappels waren niet gaar en rauwe champignons. We hebben aangegeven dat de ribeye koud was. Deze is meegenomen en na 5 min opnieuw opgediend. Wederom was deze koud. Deze toch maar opgegeten. De rauwe aardappels en bult sla (zonder smaak) laten liggen.

Vervolgens om de rekening gevraagd. Bij de vraag of alles naar wens was geweest aangegeven dat het vlees weer koud was. Omdat deze toch opgegeten was konden ze hier niks meer aan doen. Volgens de medewerker was het vlees in de Josper (barbecue/grill) geweest en zou het goed moeten zijn. Misschien iets ter compensatie aanbieden (gastvrijheid) had het ontevreden gevoel iets weggenomen. Nu met een rekening van 122 euro en een lege maag terug naar huis.

Jammer van zo’n mooie locatie.

2,8

1. Beste heer Rompelberg,

Wat jammer om uw recensie te lezen. Een aantal zaken mag eenvoudigweg niet voorkomen. Men had moeten vermelden dat de Limburgse asperge in oktober niet meer in het seizoen is en vervangen door de groene asperge bijvoorbeeld.
    De belangrijkste aanmerking betreft de serveerwijze van de Tagliata van Ribeye die u mediumrare bestelde. Een Tagliata di Manzo , ossenhaas, biefstuk of in dit geval ribeye, kenmerkt zich door dungesneden vlees wat geserveerd wordt op een salade van rucola en Parmezaan.
    De salade en het vlees nemen dan elkaars temperatuur over. Dat had u blijkbaar niet verwacht en heeft onze keuken trachten te op te lossen zonder daarbij uw vlees te overgaren. Langer dan enkele minuten mag het dan niet in de oven.
    Het spijt me dat u hierdoor een mindere ervaring heeft gehad. Uw feedback heeft me wel overtuigd dat we een dergelijke ervaring kunnen voorkomen door goed op de kaart te communiceren wat u als gast van een gerecht als Tagliata kan verwachten.
    Martin Walraven