Op dit adres zit nu: Restaurant Malkenschoten

1. Heb hier met een groep van 8 personen gegeten.

Het eten was erg eenvoudig. Een kop soep werd gewoon half vol (of voor de pessimisten, half leeg) geserveerd. De rauwkost in het voorgerecht is ook de rauwkost van het hoofdgerecht. De kruidenboter bij het brood wordt geserveerd in een plastic bakje. Alles kwam uit de frituur, zowel de kipsate als garnalen in filodeeg. En om de kip pittiger te maken kregen we een kom vol met een olie substantie die de saus zou zijn.

Het nagerecht was ook niet erg voldoenend. Het was puur een bolletje ijs, saus naar keuze en wat slagroom (die overigens in dezelfde coupes als het voorgerecht werden opgediend).

We zaten met 4 man naast elkaar. En nummer 1 moest het kopje thee en koffie naar de achterste doorgeven. Niet dat de serveersters dat deden. Alle borden moesten we aangeven, zonder enige voorzichtigheid als de borden vol vet zaten.

Waardeloos vond ik het! Het eten smaakte wel, maar nog een keer terug te komen? Nee, gaat niet gebeuren!