1. Weinig bijzondere plek, wat jammer is aangezien de locatie potentie heeft.

Erg druk en warm op de zaterdagavond. Er is wel een leuk kinderhoekje en kinderen krijgen een cadeautje bij het weggaan.

De pannenkoeken zijn niet lekker, vrij flauw en melig. Mijn pannenkoek was kapot in het midden en zat tegen het verbrande aan. Beetje teleurstellende bedoening voor de prijzen die gevraagd worden.

4,9

1. Hoi Wilma,

jammer te moeten lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben ons met alle medewerkers als doel gesteld dat iedereen tevreden naar huis moet gaan.

Wij halen ons meel speciaal bij molen de Krijgsman om topkwaliteit te kunnen bieden maar schijnbaar is er met de bereiding iets niet goed te gaan.

Mocht je toch nog een keer in de buurt zijn, loop dan even binnen zodat wij je kunnen trakteren op een gratis superverse pannenkoek naar keuze. Even aangeven dat je vorige keer niet tevreden was en een recensie had geplaatst. Hoop dat we je dan toch kunnen overtuigen dat Ootje echt de lekkerste pannenkoeken heeft😜

Groet, Remco