Op dit adres zit nu: Mangal BBQ

1. Dit weekend gegeten bij de zoete kers,

Prijs kwaliteit was goed. Zaten in het achterste gedeelte van de zaak.
    0P+-36m2,42mensen geplaatst, zeer remoerig, het.
    Ontspannen, knusse en gezellige gevoel was ver te zoeken. Weinig loop ruimte tussen eettafels. Daar door uitserveren zeer moeilijk.
    We konden elkaar ook slecht verstaan, door een gezelschap van 25 personen.

1. Beste mevrouw Ger,

Helaas vond u het te druk bij ons. Wij vinden het heel fijn als het druk is. Helaas kloppen uw getallen niet, de ruimte is groter en er zaten minder gasten. Wij kunnen van te voren onze gasten niet screenen, het kan dus gebeuren dat er luidruchtige gasten in het restaurant zitten, maar dat geldt voor elk restaurant. Wij vinden het uiteraard heel fijn dat u wel lekker gegeten heeft en dat de service wel goed was, evenals de prijs. Ik ben van mening dat wij vrij veel ruimte per gast geven, zeker gezien de prijs die wij hanteren. Hopelijk zien we u een volgende keer weer in ons restaurant en is er dan voor u geen grote groep. Volgens mij heeft u al vaker bij ons gedineerd en was u vol lof, dus hopelijk de volgende keer weer.

Met vriendelijke groet,

Wouter Roodbeen