1. Wij dachten even heerlijk op het terras bij Meddens te kunnen genieten van de laatste warme zonnestralen in oktober onder het genot van een cappuccino en wellicht een heerlijke lunch.
    Niets is minder waar.
    Mensen die later kwamen, kregen hun drankjes eerder dan wij. Dus wij vroegen wanneer wij onze cappuccino zouden krijgen. Het meisje zou er meteen achteraan gaan. Na een kwartier begon de irritatie toe te nemen. We zagen andere gasten ook geïrriteerd kijken want zij zaten te wachten op bestek zodat ze eindelijk konden eten.
    Toen kwam er een ander meisje met de vraag: wilt u iets bestellen? Waarop ik lachend mijn echtgenoot aan keek en hem vroeg: zullen we het nog een keer bestellen? We bedankten haar en stonden op. Blijkbaar zijn ze nog steeds hun weg aan het vinden en ondervinden ze nog steeds opstartproblemen. Misschien eerst even ervaren horeca personeel zoeken? Ik wacht nog wel even voordat ik weer terug kom.

3,5