1. 2 dingen: een bediende die een gesprek van haar gasten meent te moeten onderbreken om de bestelling op te nemen. En een andere bediende die het niet nodig vond om te vragen of gast haar bord wilde aangeven, maar alleen de hand dwingend uitstak. Heel onbeleefd.
    Eten was heerlijk!

1. Beste Tanja,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie recensie! Wat fijn dat jullie heerlijk gegeten hebben en wat frappant dat onze bediening er een potje van gemaakt heeft! Zo hebben we ze niet opgevoed!

Zou u ons kunnen laten weten onder welke naam u gereserveerd had (en eventueel wat u gegeten heeft)? Zodoende kunnen we even uitzoeken wie u bediend heeft die avond. U kunt dit sturen in een e-mail naar: info@westerburcht.nl

Ontzettend bedankt in ieder geval en hopelijk wel tot een volgende keer. We hebben namelijk ook een paar bedienden die wél heel lief zijn :-).....

Met vriendelijke groet,

Charissa Koops