Op dit adres zit nu: La Place

1. Afgelopen zondag maar eens naar AC De Meern geweest.

Wij bestelden 2x sate met friet, 1x schnitzel met aardap, 1x biefstuk met friet.

Laat ik met het goede beginnen de drankjes waren heerlijk. Cola en Sinas zijn zeker aanraders!

De sate was voorzien van 3 stokjes en 1 lepeltje saus. Oftwel te weinig. Het kwam in een bord met wat oude natte groente en gekleurde kroepoek. Schnitzel was een plank. De biefstuk was wel prima en lekker op temperatuur.

Overeenkomsten: Alle friet was slap en koud. De sate incl de saus! En de schnitzel waren allen koud. En met koud bedoel ik stuk minder warm dan lauw.

Het restaurantgedeelte zag er niet uit. Oude vieze stoelen, tafels uit het jaar 0, afwerking 0,0 en het was er ook lekker donker. Daarintegen het mannen toilet was wel schoon en het rook er ook lekker.

Het personeel: De dames achter de kassa en bij het buffet waren vriendelijk en netjes. Niets mis mee.

Owja en last but not least de prijzen!

Wij waren dik 70 euro kwijt voor de bovenstaande gerechten en 1 drankje pp.

Eindconclusie: Zwaar tegenvallend. Je kunt beter doorrijden naar iets beters.