1. Claudia en Mike

Na onze wandeling door de prachtige Bekkendelle, dachten wij gemoedelijk bij te kunnen komen in het restaurant bij de watermolen. We bestelden: 1 cassis, 1 warme chocolademelk, 1 stokbroodje met kruidenboter, 1 portie bitterballen en 1 portie diverse borrelhapjes.

De cassis kwam keurig in een flesje met een glas. De warme chocolademelk kwam in een glazen mok. Echter de mok was nog niet eens voor de helft vol. Toen er iets van gezegd werd, kregen we geen reactie.. (tjing 2 euro 35 voor een halve choco). De chocolade leek erop of water met een poeder gemengd en was smakeloos.

5 minuten later kwam het stokbrood met kruidenboter. Dit sloeg alles! Het geheel werd geserveerd op een vies houten bordje met daarop een beetje uitgedroogde tomaat, komkommer en verlepte sla. Het potje kruidenboter kwam zo van de vorige tafel en was half leeg en aangegeten. Toen hier wat van gezegd werd keek de bediening ons aan en liep zonder wat te zeggen met het potje weg. Even later kwam de dame terug met het aangevulde potje boter. De ranzige randen zaten er nog op. Het stokbrood was klef en rook muf.

Gelukkig waren de gefrituurde hapjes wel te eten.

Al met al een zeer slechte ervaring en absoluut geen aanrader.

1,1