1. We zijn door Bertus en zijn vriendelijke team weer enorm in de watten gelegd. We komen hier regelmatig als we de mooie Veluwe bezoeken en het is iedere keer weer een feestje. Het eten is supervers en biologisch met vooral Oma's draadjesvlees als topper. Dit mag nooit van de kaart. Alle voor-hoofd-nagerechten zijn erg lekker. De keuze is uitgebreid en wat je ook kiest het is allemaal lekker en mooi opgemaakt op de borden. Ook de bijgerechten zijn heerlijk met vooral de rabarber met verschillend fruit erdoor. We komen vaak met de kinderen en kleinkinderen en ook zij vinden het een topper. Als het mooi weer is kan er gemidgetgolft worden en er is een prachtige tuin met veel bloemen bij. Echt een aanrader. Als je er een keer geweest bent kom je er zeker vaker.

Vorige recensies van Familie th.j.den ouden

• Theo en Ineke den Ouden

Een paar keer per jaar vieren wij vakantie bij de Veldkamp in Wissel en eten dan een aantal keren bij Bertus en iedere keer worden wij weer verwend door het amicale personeel, maar vooral door het heerlijke eerlijke eten met vergeten groenten zonder toevoeging van zout maar met verse kruiden. Als het mooi weer is eten we buiten in een mooi aangelegde tuin. Alles heel fleurig aangelegd. Puur genieten. Wij voelen er ons altijd zeer welkom, vooral door de ongedwongen sfeer.
    Bertus en personeel blijf zo doorgaan. Jullie hebben al een prijs gewonnen en terecht. Zondag komen we weer bij jullie eten met kinderen en kleinkinderen. Dat is ook ieder jaar vaste prik. Succes met alles.