Op dit adres zit nu: JUS

1. Om met een lekker gevulde maag een theatervoorstelling te bezoeken had ik hier een tafeltje voor twee gereserveerd. Aangezien het theater vlakbij ligt heeft de bistro ervaring met mensen die een hapje willen eten en op tijd weer weg willen zijn voor de voorstelling. Timing was prima in orde, om half 6 aanwezig en twee uur later weer weg. Tot zover goed, maar...

Erg sfeervol en gezellig restaurant, bediening door jonge dame, erg behulpzaam maar ook enigzins stijf en erg onervaren. Voorbeeld: vliegen in beide glazen wijn, glas wijn meenemen met nog een bodempje wijn, ons niet vertellen dat de roodbaarsfilet die wij wilden bestellen niet bereid kon worden.

Lekker voorgerecht (wildbouillon, bospaddestoelensoep, brood). Het hoofdgerecht viel daarentegen zwaar tegen. Mijn hertenrugfilet was flauw, de saus had bijna geen smaak, boontjes niet goed schoongemaakt, bietjes in verschillende diktes en niet allemaal gelijk gegaard. Mijn vriendin had de varkenshaas besteld gevuld met notenfarce: deze was droog, noten overheersten het complete gerecht, tomatensalsa die er volgens het menu bij zat was nauwelijks terug te vinden (deze had de smaak kunnen versterken).

Kortom... de gerechten op de kaart - en zeker ook de prijs daarvan - pretenderen van goede tot hoge kwaliteit te zijn, maar voldoen daar echt niet aan. Jammer, want de meeste recensies waren positief, althans dat was de reden om hier te gaan eten. We gaan zelf regelmatig lekker uit eten, zijn liefhebbers van lekker eten en koken graag zelf, hier zullen we echter niet meer terug gaan.