1. Vandaag een verjaardag brunch met drie personen de voor ons het ultieme brunch gerecht, Eggs Benedict!
    De teleurstelling begon al bij binnenkomst wij hadden gereserveerd maar voelde ons niet echt welkom, een geheel lege zaak en een persoon in de bediening! Die het nog niet voor elkaar kreeg om ons op een goede manier te helpen, uiteindelijk maar gaan zoeken naar iemand om wat te kunnen bestellen.
    Drie maal Eggs Benedict… wij weten wel ongeveer welke varianten er zijn maar deze was nog niet eerder aan ons geserveerd, een gewoon wit bakkers bolletje, een koud plakje ham een niet gepocheerd niet half zacht eitje en een hele berg niet lauwwarme saus, wat slecht! Sorry maar beter kan ik het niet maken.
    Teleurstelling voor iets waar we ons op verheugd hadden… La George bedankt maar nooit meer.