1. Het begint er al mee dat je bij binnenkomst zeker 10 minuten staat te wachten bij een wachtbordje voor je gezien wordt. Blijkbaar heeft niemand de taak om daarop te letten. Vervolgens wacht je een half uur op de menukaart. Dat is m.i. een bewuste keuze om de druk op de avond te verdelen en dat voelt niet fijn. Wel krijg je intussen de cocktail- en wijnkaart maar we kwamen toch echt om te eten. Alles wordt zonder aandacht afgehandeld, zonder aanprijzen van gerechten of specialiteiten. Iemand die doorgebakken ossenhaas bestelt krijgt dit medium/rare en meerdere gerechten aan onze tafel waren niet meer dan lauw. Verder akelig zoute risotto, echt niet te eten, alsof er per persoon een heel zoutpotje in omgevallen was. Er waren zeker ook lekkere gerechten bij maar de totaalbeleving was zeer onder de maat.

1. Mr. Sammi
    Van restaurant

Beste M,

Jammer te vernemen u bij ontvangst niet het gevoel hebt gehad gezien te worden. Er staat zelfs elke avond een van onze collega's op de taak ontvangst ingepland. We trachten doormiddel van het spreiden van de reservering aanname, de drukte bij ontvangst te verdelen over de gehele avond. Enkel kan het wel eens voorkomen dat diegene die verantwoordelijk is voor ontvangst langer met het plaatsen van de gasten bezig is dan gepland. Dit kan voor een wachttijd bij de deur zorgen, heel vervelend maar wij proberen iedereen die binnenkomt met dezelfde rust aan tafel te begeleiden.

We kiezen er in ons concept bewust voor de gasten op hun gemak een aperitief te laten uitzoeken om aansluitend de menukaart te brengen. Op vraag en naar wens kunnen we natuurlijk de menukaart ook sneller brengen.

Fijn te vernemen er zeker ook lekkere gerechten zijn geserveerd, maar natuurlijk teleurstellend er ook gerechten niet naar wens zijn geserveerd. De Ossenhaas in deze was inderdaad verkeerd aangeslagen M/R, maar naar onze info ook snel weer een nieuwe doorbakken geserveerd. Natuurlijk had het in een keer goed moeten gaan. Verder zijn uw opmerkingen omtrent de te zoute en lauwe gerechten doorgespeeld aan de keuken en we zijn blij kennis te nemen van deze opmerkingen zodat we in het vervolg hierop kunnen letten.

Natuurlijk hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen en u het tegendeel van Mr.Sammi te mogen bewijzen. Bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer.

Groetjes, Mr.Sammi