in Breda

Landgoed Wolfslaar. Het bijzondere bereikbaar.

€€€
  1. 2010, geboren 1955. 55 jaar worden is dan een bijzonder jaar. Winkelen met het gezin in Antwerpen en op de weg terug naar Bosch en Duin eten bij de Wolfslaar.
    Wij arriveerden om 20:00 uur en hadden om 21:45 het eerste gerecht op tafel. Dom, mogelijk van ons maar de kaart is, als er geen uitleg is, best moeilijk te begrijpen. Geen voor, hoofd en nagerecht indeling maar vooral allerlei menu's. De met blosjes rond lopende ober heeft het ons niet uit kunnen leggen. De wilde eend was moeilijk om doorheen te komen, de Waghu steak was te rood en niet zacht genoeg. Alle gerechten te koud. Het excuus was dat wij geen voorgerecht hadden besteld en daarmee eigenlijk de keuken brigade op het verkeerde been hadden gezet. Het gratis kopje koffie maakte de teleurstelling niet goed. Zeker niet omdat de "jonge ober" bij het uitserveren van de koffie liet merken dat je ongenoegen kenbaar maken "not done" is bij dit restaurant. Wat mij betreft straf voor dit restaurant voor de rest van mijn leven.