Deze locatie dient nu als feest en eventlocatie en Smaak & Meer is tevens beschikbaar als cateraar

1. De sfeer in het restaurant is erg leuk. Het eten voor de volwassenen was ook erg lekker. Voor de kinderen echter een pannenkoek besteld van het kindermenu en dat was slechts een heel dun flensje. Dit is niet genoeg en ook veel te duur voor wat je krijgt.
    De service was heel vriendelijk, maar niet erg snel. Als we wat sneller werden geholpen dan hadden we een toetje kunnen nemen, nu echter niet gehaald door de bediening.
    Ik zou er dus wel terug gaan, maar dan niet met kinderen en alleen als je weet dat je echt alle tijd hebt.

1. Beste Annemarie,

Dank je wel voor je recensie. Vervelend te lezen dat het niet vlotjes verliep, vooral voor jullie kinderen. Het is wel zo dat de kids bij ons onbeperkt pannenkoeken kunnen eten, vandaar dat we ze niet te dik bakken, dan kunnen ze er lekker wat meer eten. Helaas is dat bij jullie niet goed overgekomen. Ik nodig jullie graag uit om toch wel een keer met de kids te komen eten, waarbij dit wel goed zal verlopen. Het beste kan je me even mailen als je hier gebruik van wilt maken. Vriendelijke groet Jeroen Klop (info@smaakenmeer.nl)