Op dit adres zit nu: Bella Ciao

1. Betty en Geert Lanting

Vanavond voor het eerst gegeten in restaurant Bonito, na al veel goede recensies gelezen te hebben. We werden hartelijk ontvangen en het eten overtrof onze verwachtingen. We hadden gekozen voor Ossenhaas le beef Brazil en onbeperkt Spareribs. We stonden versteld van de ruime portie en het vlees was zo mals en lekker gekruid, we hebben er van gesmuld! Het vlees van de Spareribs viel bijna van het bot en ik kan wel zeggen dat ik nooit eerder een lekkerder Ossenhaas biefstuk heb geproefd. Daarna een dessert genomen. Ananas met honing, ijs en slagroom en een fruitsalade, weer een grote portie met veel heerlijk fruit, ijs en slagroom. De sfeer was ontspannen en fijn en de bediening was top, er werd ons steeds gevraagd of het naar onze zin was. Met een volle maag en een voldaan gevoel naar huis gegaan. Hier komen we zeker nog eens terug. Kan het iedereen van harte aanbevelen.