in Edam

fusion aziatische chinees keuken, chinees tapas

1. Op aanraden van vrienden weer eens bij Jimmy gegeten na een slechte ervaring in het verleden (andere eigenaar) . We namen een shared dinner. Het concept van verschillende kleine hapjes is leuk, maar na een paar gerechtjes hadden we het wel gezien. Erg veel "gefrituur" met behoorlijke deeg- of andere korst. Smaken niet bijzonder en niet verrassend. De prijs van € 13,50 (€ 5,- meerprijs op het menu) voor een stukje in deeg gefrituurde kabeljauw (zou gevuld moeten zijn met bieslook en paddestoel, maar behalve 1 sprietje bieslook zat er alleen wat rode ui in.... naast een paar blaadjes sla en een lepeltje niet bijzondere saus) vonden wij veel te hoog. Gezien de kwaliteit en hoeveelheid vonden we ook de overige hapjes aan de prijs (bv 2 kleine coquilles voor € 9,-). Een glas, overigens aardige, Chardonnay kostte € 5,50! De bediening is erg vriendelijk en de entourage netjes, al stond de muziek wat hard, vooral in het begin. Niet prettig met een speaker vlak boven je hoofd. Jammer, we hadden er meer van verwacht.