Op dit adres zit nu: Humphrey's

1. Jan-Willem Troost

Afgelopen zaterdag bij Zilli gegeten en voor de tweede keer viel het zwaar tegen. Voor een restaurant dat zich als chique voordoet en dito prijzen vraagt was het ver onder de maat. Slechts een viertal voorbeelden:

1. Terwijl we gereserveerd hadden moesten we toch lang wachten. Je verwacht dat je tafel gereserveerd is, niet dat je meer dan tien minuten moet wachten.

2. Het bestek was vuil en toen we de serveerster wezen op een aangekoekt stukje eten op een mes, krabte ze dit er met haar nagel af en gaf het mes terug (!)

3. De soep was totaal zuur. Een scheutje Balsemico kan lekker zijn, een halve fles is gewoon goor.

4. Het vlees was zo taai dat ik het domweg niet tot slikbare happen gekauwd kreeg.

Uiteraard hebben we vriendelijk aan het eind na de clichevraag of het gesmaakt had onze grieven verteld. Dat werd aangehoord, de dame zei dat dit jammer was en liep weg.

Hier gaan wij nooit meer heen.