1. Na 3 x na volle tevredenheid te hebben gegeten nu vrienden meegenomen om te genieten van alle gerechten. We waren er op maandagmiddag en “gestart” om 16.45 uur. Tot onze verbazing waren er maar een paar warme voorgerechten en verder alleen naambordjes van de gerechten maar de gerechten ansich waren er niet. Navraag bij de bediening leerde dat deze nog niet klaar waren en ze hadden de keuken al geïnformeerd. Om 17.15 uur waren er nog geen warme gerechten en we kregen excuses. Ik vond dat dit kon en als reactie kreeg we te horen dat de manager er niet was!!!! Om 17.30 werden eerst de andere warme gerechten geplaatst. Een aanfluiting dus voor onze vrienden en ons enthousiasme om hier te gaan eten.
    De tong werd veel te lang gebakken en was voor vis veel te droog. Bij eerdere bezoeken werd de tong veel korter gebakken en dus veel malser.

We komen niet weer en zoeken elders een goed adres.

4,7