Op dit adres zit nu: Lent Plaza

1. Ik ben hier een week of 2 geleden heen gegaan met mijn familie, we waren met +/- 21 man.

Eten duurde erg lang voordat het kwam, maar dat kan ook zijn omdat we met zo'n grote groep waren. Het was verder in het restaurant niet echt druk.

Soms moesten we helaas 2 x vragen om drinken. Mijn oom bestelde warme ketjapsaus en kreeg dit niet, in plaats daarvan gaf de serveerster aan dat de andere saus die ze bij zich had ook lekker was?! Mijn neef ging hier niet mee akkoord en de serveerster kwam terug met het bericht dat ze dit niet konden maken... Mijn neef vond dit belachelijk maar kon er ook weinig aan doen. Toen hij zijn eten bijna op had kwamen ze ineens met de ketjapsaus aanzetten, dit vonden wij heel apart.

Daarnaast werd het eten opgediend op ijzeren schalen met vakken die uit een leger keuken leken te komen.

Het eten zelf was ook niet zo lekker. Nasi was flauw en de sate leek wel uit een verpakking te komen. Persoonlijk zal ik niet zo snel meer naar dit restaurant gaan.

3,9