Op dit adres zit nu: Anne&Max

1. Vandaag gegeten: stukjes varkensvlees (of was het wildzwijn dat op de kaart stond? In elk geval geen wildsmaak) met daarbij sla, snijbonen en zoete aardappelen. Vooraf: tapenade met brood.

De tapenade was heel zuur. Ik begrijp niet waarom je daar überhaupt azijn doorheen doet.

De sla bij het hoofdgerecht was vanwege de dressing heel zoet. Ik begrijp niet waarom je suiker door een saladedressining doet. En waarom je daar zoveel suiker doorheen doet snap ik helemaal niet.

Door de boontjes zat kerrie. Ook dat snap ik niet.

Tip voor de kok: less is more (zoals zangeres Joss Stone en architect Ludwig Mies van der Rohe al zongen / opschreven.) Maar het vlees was prima en de aardappels waren lekker.

1. en oh ja meneer van Schooten... Suiker????wel eens gehoord van witte balsamico azijn? Is wat zoeter dan donkere... tapenade zuur? Misschien zijn de smaakpapillen wel niet zo veel gewend!