in Alphen aan den Rijn

Gezellig, Knus en vooral genieten op zijn Zuid Amerikaans!

1. Wat een fiasco, zaterdag een avondje uit eten bij El Caballo. Wat vroeger erg gezellig en sfeervol was, gedaald tot een dieptepunt. Hoe lang redt deze zaak het nog?

Het personeel was onbekwaam, wist niets te vertellen over het menu, en er leek van alles mis te gaan. De eigenaar stond het grootste deel van de avond buiten te roken, daardoor kwam hij erg onverschillig over. Jammer en onprofessioneel.
    Er liep een meisje rond dat duidelijk nieuw was of in ieder geval geen kennis had. Jammer dat de eigenaar niet het inzicht had haar te helpen, inplaats daarvan, eenmaal binnen, schreeuwe hij keihard, zo door het restaurant tegen het meisje dat ze dom was. Wat zielig zeg, en een genante vertoning!
    We schaamden ons door zijn gedrag en vonden het daardoor een nog ergere nare en onprettige sfeer.
    Wat jammer, en zonde van ons geld want het eten liet eigenlijk ook te wensen over, al zou dat niet zo geweest zijn, had het wel een bittere nasmaak gekregen door de ervaring.
    Het vlammetje is hier duidelijk uitgedoofd. Zonde!

Ons zijn ze in ieder geval kwijt!