in Arnhem

Een onderscheidende culinaire belevenis!

1. Ik heb daar al een 2 tal keren gegeten.
    Teveel mayonaise op de sushi, een meisje dat te vaak komt vragen of het smaakt, ook al zit je midden in een gesprek. De kaarten met viltstift, pff dat is ook ellende. Wellicht kunnen ze een kijkje nemen bij andere sushi restaurants. Verder vind ik dat er niet veel op de kaart staat in vergelijking met andere sushi restaurants. Verder zijn de garnalen met de pindasaus niet te eten. Pindasaus is veel te dun. De drankjes uit een automaat, doet ook goedkoop aan. Ik heb daar gister maar thee besteld, verse jus en cola light uit een flesje was ook niet aanwezig. De kaart mag wat uitgebreider met kleine warme gerechten.
    Op zich is het een mooie zaak zonder sfeer, het was ook ijskoud in het restaurant. Er is wellicht iets van te maken, maar dan moet men wel willen. Het is raar dat je de zalm sashimi wel krijgt en de tonijn niet. Dat kunnen ze idd ook niet goed uitleggen.
    Er wordt ook niet gevraagd of je nog iets na wilt. Bij een aantal sushi restaurants krijg je nog een bolletje sesam of groene thee ijs na. Hopelijk kijken de eigenaren op de site van eet.nu en leren ze ervan.